Chicago

Tisdag, 11 Augusti

Sitter & funderar pa hur fasen jag ska orka jobba kl 08 pa mandag? Speciellt eftersom att jag borjar inbilla mig att jag blivit sjuk eller nagot, tror att alla ackliga germs har kommit till mig.. Kanske dags att sluta inbilla mig att jag kommer fa typ svininfluensan nu? Eller sluta tanka pa alla ackliga germs. Jag ska i alla fall kopa med mig en handlotion som aven ar bakteriedodande & som luktar hur gott som helst av vanilj. Sen har jag ju mina desinfektionsservetter i vaskan med :)  Vissa vet ju hur glad jag blev nar jag fick reda pa att vi hade sana hemma, haha.

Nu ska vi snart ga till parken & leka med de sma liven. Efter att vi vart i parken igar, pa vagen hem, var den minsta sa sjukt sot. Hon har dansat for mig innan men det ar ju sa sjukt sott! Ska forsoka att filma det idag sa ska ni fa se sen :)

Jag saknar min lilla Flisa. Lilla sota goa Felicia :)  Varldens goaste, jag saknar hennes kramar, pussar & mys. Vad ska jag saga? Jag smalter verkligen nar hon sitter i mitt kna, tar min hand & sager "fia ar bast! min fia, min alskling."  Lilla pluttan vad jag saknar dig, kusin & guddotter :)

Imorgon blir det mer shopping, ska till nagot nytt stalle tydligen. Sa ska kolla efter mer klader, lite mer saker fran VS, handlotion, skor & en keps :)  Far val se hur mycket av det jag far med mig hem? Ska forresten forsoka overtala Sandra till att vi ska till Forever en sista gang pa fredag!

Har haft mycket prat med Sandra om saker som har hant. Hon tyckte att jag ska ateruppta den andra bloggen jag hade & skriva allt dar i men nja. Jag ska fundera pa det. I alla fall sa har vi kommit fram till manga saker. Jag kommer aldrig nagonsin satta migsjalv i den situationen igen, jag kommer aldrig lata nagon behandla mig sa illa igen. Jag tanker helt enkelt inte ta mer san skit du gav mig. Jag ar sa himla glad att jag ar fri. Jag ar lycklig nu, mar bra, alskar att leva livet & glad att jag slipper allt som var :)  Sa skont att jag verkligen skrattar at allt idag, skrattar & tanker pa vad fasen jag tankte med. Jag skrattar for att jag ar sa glad att jag ar dar jag ar idag. Utan dig.

Ses snart igen alla dar hemma :)

With love,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0