Chicago

Onsdag, 12 Augusti

Annu en dag har borta i USA. Vaknade upp som vanligt av barnen, borjar bli van vid det nu. Grattis till mig som hade ont i huvudet, sa jag lag kvar en stund. Vaknade till av att de skrek har uppe sa da var det bara att ga upp & gora sig iordning.

Vi var inne i Glen Ellyn en stund, de visade mig runt lite i denna sota lilla stad :)  Sa tog nagra bilder, borjar kanna press pa att ta bilder pa mycket nu. Jag & Sandra har ocksa kommit pa att vi knappt inte har en enda pa oss tva tillsammans. Sa jag antar att vi ska be Sara ta nagra pa oss imorgon i alla fall.

Nar vi har slutat & Sara slutat ska vi aka ivag till det dar stallet & kika lite. Ska forsoka hitta nagot fint till min bror men det ar inte det lattaste. Han ar ganska krasen den Marcus. Som tur ar sa kan jag hans stil :)  Ska val aven kolla pa lite at mamma & en keps till A.

Dagarna flyger ivag & snart sitter jag pa planet hem igen. Imorgon ar de Six Flags hela dagen, fredag ska kanske Sandra jobba lite men det blir nog lite shopping i alla fall. Pa lordag ar det nog bara packa som ar planerat, vid 14 ska vi aka till flygplatsen & 16 gar flyget. Sen ar jag hemma i Sverige igen pa sondag kl 14. Ska bli sa himla skont att traffa pappa igen, saknar verkligen honom :)

Pratar med min bror just nu, jag vill hem! Jag vill se hur allt ar hemma, jag dromde faktiskt om det inatt. Jag saknar min sang med, att kunna sova hur lange jag vill & allt som ar hemma. Jag trivs verkligen jatte bra har men jag langtar hem anda.

Sandra & de 2 sma sa se pa 17 again nu. Jag sa den pa flyget ner hit sa jag har ingen storre lust att satta mig & se den nu igen. Menmen, far se hur jag gor. Eller sa tar jag en nap, det ger mig mer an att se den filmen igen.

With love,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0