I got a feeling

Onsdag, 19 Augusti

Jag har kommit fram till att jag är sjukt dålig med det här med datum. Måste alltid titta en extra gång så att jag inte skriver fel, haha. Kan tänka mig att det har lite att göra med semestern med?

Idag är det i alla fall jobb igen, dock bara 4 timmar. Sen kör vi på 7-14 både torsdag & fredag! Då kanske jag får in mina sovrutiner lite bättre? Helg sen i alla fall, jag längtar :)  Har redan ett par saker inplanerade men jag hoppas på en till sak.

Igår skulle jag träffat Danni, vi skulle ses innan 16 hade vi sagt. Vid 14 vaknar jag till av att jag får ett sms, då är det ju av Danni. Grattis Fia, haha. Tyvärr så hann vi inte ses igår så vi bestämde söndag istället :)  Helt sjukt, natten till måndagen sov jag knappt ingenting & natten därpå hur många timmar som helst. Borde jag inte gjort känns det som..

Senare på kvällen så var det ju i alla fall dags för en till skräck-kväll, :)  Började med en film som skrämde mig något sjukt i slutet men mitt sällskap blev rädd fler gånger, haha. Det tyckte jag var kul i alla fall. Efter det så åkte vi vidare till Falks Grav, vi gav det en ny chans. Sist så vågade vi ju inte ända fram, haha. Efter att ha åkt omkring lite, inte haft någon aning om vart vi skulle så tänkte vi åka hem. Då hittar vi det, självklart. Jag ville fasen inte gå ut ur bilen men han gjorde ju det så, ja. Vi gick i alla fall fram till korset, på vägen dit tyckte han att det var kul att skrämma mig med, haha. I alla fall så var det ju inte så jätte läskigt, kanske beror på att vi inte var tillräckligt uppskrämda? Jaja. Kvällen avslutades i alla fall med en till film, The ring.

Vaknade vid 14 idag med, somnade dock rikigt sent med. Självklart så kan jag inte bara lägga mig & sova, utan måste göra något innan med, haha. Lite skumt det där. Jag fick i alla fall sova ett par timmar, tillräckligt så att jag ska orka med dagen. Ser på klockan nu att jag måste börja göra mig iordning, ta ut lilla pärlan & åka iväg.

With love,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0