Just loose it all

Fredag, 28 Augusti

Sitter just nu & förbannar min rygg. Jag vet inte riktigt vad det är för fel på den men idag så vill den inte samarbeta med mig. Skitrygg :)  Ska i alla fall ta lite Zon-salva & se om det blir bättre, hoppas det. Annars får mamma massera mig lite. Något fel är det nog på hela mig idag, haha. Ryggen, mår illa & har ont i huvudet. Eller så är det bara jag har en dålig dag & överreagerar? Nåväl, en dålig dag säger vi. Ingenting passar.

Fredag igen i alla fall, det är helt sjukt! Det är snart 2 veckor sen jag kom hem. Det känns som att det var igår! Jag saknar de där på andra sidan. Tur för mig att hösten kommer att gå fort. Jag har ju lite planer :)

Sitter just nu & gnäller för en gammal klasskompis på msn, jag tvingar honom att hålla med mig hela tiden :)  Haha, stackaren!

Har precis fått i mig ett knäckebröd & lite juice, dagens första mat, grattis fia! Absolut noll matlust har jag men den kommer snart tillbaka. Ska snart åka & handla med min kära far & då kommer jag ju se massa gott som vill till mig :)  Så fort pappa kommer hem åker vi & handlar & jag ska även lämna min kära dator. Den vänstra musklicken (haha, vad fasen heter de?!) fick för sig att lägga av. Så nu ska den få komma in på lite lagning. Tur för mig att jag har kvar min stora dator, haha. Där ser ni, det är bra att ha 2 av vissa saker!

Helgens planer är änsålänge inflyttningsfest ikväll, filmkväll imorgon & på söndag kommer farbror&sambo hit för att fira mig. Såhär 1 månad efter, precis lagom :)  Får se vad det blir mer, jag lär ju bli tokig om det inte kommer upp fler saker att hitta på. Efter förra helgen då det var full rulle hela helgen vill jag ha det nu med!

With love,


Kommentarer
Postat av: Anonym

vaad har du på huvudet? :D

2009-08-28 @ 21:24:24
URL: http://sandralenita.blogg.se/
Postat av: Anonym

en käfthatt :)

2009-08-28 @ 21:25:02
URL: http://sandralenita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0