Meet me

Måndag, 17 Augusti

Sitter hemma i Sverige, Berghalla nu. Kom som sagt hem igår, vid 14 landade jag i kära Göteborg efter 15 timmars resande. Kan väl säga att jag är ganska sliten just nu? Förresten, jag blev jätte glad när jag fick reda på att även denna gången så var det en extra mellanlandning i Philadelphia.. Men det gick bra, det fixade jag :)  Flyget mellan Philadelphia & Frankfurt var sjukt seg, mitt i natten & jag kunde verkligen inte sova. När jag väl somnat till en stund vaknar jag upp av att kaptenen säger att alla måste ta på sig bältet. Flygrädda jag trodde ju att jag skulle dö där en stund.

Det var så sjukt skönt att se la familia stå där & vänta på mig. Pappa tog kort, haha  ♥

Igår packade jag upp alla kläder & sen bara slappade. Sen var det ju det där med att sova också.. Det började väl bra men vaknade sedan 02.30 & var vaken i ca 1½ timma. Pappa väckte mig vid 05.15, hade lovat att köra honom till flygplatsen. Väl hemma sen igen kunde jag ju inte somna om, att jag ens trodde det? Så nu sitter jag här lagom pigg, haha.

Har precis suttit & ätit frukost i 45 minuter, haha. Hade ju gott om tid på mig så :)  Ska bara borsta tänderna & sen åka till jobbet. Så himla gott att bara ta bilen & åka iväg! Ska låna pappas nu på morgonen men sen ska jag ta ut min lilla, tanka & fixa lite saker.

Jag saknar USA! ♥

With love,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0