Tonight's gonna be a good night

Fredag, 21 Augusti

Det är fredag, så hur kan kvällen bli annat än bra? Fast i & för sig så ska jag passa mig, man vet ju faktiskt aldrig. Det är så det känns nu i alla fall, har massa roligt i helgen planerat. Sen fick jag ju lite mer inplanerat också, precis som jag ville :)  Haha, jag gillar livet helt enkelt. Allt är toppen!

Tog ut en komptimma idag på jobbet & åkte & hämtade pappa vid flyget :)  Kunde ju inte undvika att tänka att för snart 1 vecka sen var det jag om flög omkring i himla massa flyg. Tiden går så himla fort! Jag har redan jobbat en vecka..
I alla fall, hämtade upp kära pappa & så tog vi en snabb sväng förbi Maxi & sen Atteviks. Min lilla pärla är ju inte en helt ny bil precis, så vi skulle kolla upp lite saker. Inga fel på den dock :)

Just nu sitter jag & väntar på att mitt hår ska torka, vi har ingen hårfön i detta huset längre, haha. Det måste jag skriva upp på listan alltså! Det & lite annat, typ en ny dusch. Helst en sån som mamma hade i lägenheten, den gillade jag.

Nehe, nu kom pappa hem, jag fick nyckeln så nu ska jag fixa till håret & sen åka in till stan. Ikväll blir det nämligen en sväng ut till Gunnarsryd, vi måste passa på nu medans det går. Sen flyttar ju tönten :)

With love,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0