Chicago

28 December

Nu ligger jag här i Sandras rum igen, vid hennes dator. Det blev mer tillgång till datorn än vad vi hade tänkt oss & tur det. Skype & sköta bankärenden, det gillar vi. Så nu har jag precis gjort en av dem sakerna.

Idag är vi bara hemma, senare ska vi åka iväg till mallet som ligger nära här Sandra bor. Ännu mer Forever 21 & ännu mer shopping! Sandra är ju van vid forever vid det här laget men vi andra 3 är ju helt förtrollade typ. Känslan igår när vi gick in på forever, äntligen tillbaka kände jag!

Igår var vi inne i Chicago, jag hittade faktiskt lite :)  Vi åt på Cheesecake Factory med, så sjukt gott! Sen fick Emelie fylla år med så de kom & sjöng för henne & hade ljus i kakan & grejer. När vi kom hem igårkväll var vi nog ganska trötta allihopa.

Nu längtar vi mest till onsdag & NYC. Fast det kommer gå så himla snabbt, så vi får passa på & verkligen ta vara på tiden. Helt plötsligt så sitter vi hemma i Sverige igen. Tur att jag har min fina familj & Joakim som väntar på mig :) 

Den enda jag kunde prata med idag var Joakim :)  Riktigt bra, jag blev så himla glad när jag såg att han var inloggad & skrev. Så fick prata lite med honom, kommer dock bli bättre när han laddat ner skype. Så får jag se min fina pojkvän också! Blir så glad bara jag tänker på honom & att det är så bra. Speciellt efter våra senaste sms! ♥

Nu ska vi snart fixa lite lunch & sen blir det shopping! Ha det så bra alla hemma :)

With love,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0