Chicago

Tisdag, 29 December

Nu har alla fått prata med några hemifrån, så nu är vi nöjda :)  Synd bara att Joakim inte kunde logga in men vi får ta det en annan gång istället.

Idag var vi på bio, Alvin & Gänget 2. Så himla söta & roliga! Om ni har sett ettan & gillade den så kommer ni att gilla denna med, den var bättre & roligare. Så se den :)  Att gå på bio kl 11 på förmiddagen kändes ju lite konstigt men skönt att kunna göra det. Kanske borde inskaffa det i Sverige?
Jag har köpt en till resväska med, så nu har jag två att ta med hem. Att jag ska fylla dem eller? Köpte även ett par Steve Madden skor att ha på nyår & imorgon när vi ska ut & äta.

Imorgon åker vi till NYC! Det är galet, ingen av oss fattar det? Vi ska fira nyår där med, vi kommer ha så himla kul. Sen att vi kommer fira nyår 6 timmar efter er i Sverige är en annan sak. Det kommer att kännas konstigt att skicka gott nytt år sms innan klockan ens är 12. Så jag kommer skicka dubbla, när det svenska är & när det amerikanska är :)

Igår på eftermiddagen åkte vi till mallet som sagt, så det blev ännu en påse från Forever. Sen blev det massa fina underkläder med! Mitt I.D smink fanns ju inte i min färg så det får jag ta en annan gång.

Ingen hemlängtan än, denna gången känns allt bättre. Sist hände det så mycket annat i mitt liv omkring mig, så jag kunde inte riktigt njuta av att ens vara här. Denna gången njuter jag fullt ut :)

Sandra får min nyårspuss ;)  Hade ju velat pussa Joakim men det går ju inte riktigt. Han får så att det räcker & blir över när jag kommer hem istället. Jag kommer ju flyga på honom, stackaren! Haha :)

Nu ska vi packa inför NYC & sen träna. Vi hörs i helgen igen, vi kommer hem på lördag. Så gott nytt år!

With love,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0