I don't know what to say

Söndag, 20 December

Söndag nu igen & imorgon väntas det jobb igen. Imorgon ska ju förresten Danni gå med mig igen, det ska bli kul att träffa den lilla skruttan igen. Vi lär ju ha en del att prata om :)

I fredags var det dags att åka till göteborg igen, så himla bra. Väl framme så gick vi på stan i ett par timmar & efter det blev det jul på liseberg. Så himla mysigt men så himla kallt! Sen var jag envis också & skulle bestämmt vinna något, så vi gick därifrån med 2kb Marabou, haha :)  Hemma hos Marcus så åt vi lite gott & såg en film.
På lördagen blev det en snabbis på stan bara, alla 3 kände nog att vi var ganska klara. Så snabbt hem igen, direkt göra sig iordning & sen kalas för bästaste mostern. Trevligt att träffa alla igen, nu träffar jag ju inte dem på ett tag med.
Efter det åkte jag hem till J, såg på film & bara var :)

På vägen hem fick jag lite sällskap, Anton & Rickard. Som vanligt så var det hur kul som helst med Anton, haha. Han är rolig den där mannen, fint sjunger han också!

Idag när jag vaknade så kände jag direkt att detta inte var min dag. Jag orkade inte gå runt & låtsas att vara glad & att allt var okej. Som tur var gick det över efter en stund, tack pappa. Vi hann även med a6 en snabbis, så köpte lite saker till flygresan. På lördag åker vi!!!

Nu ska jag duscha en snabbis & sen blir det hem till Lowisa :)

With love,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0