I'm slipping away

Torsdag, 17 December

1 vecka kvar till julafton, kvart tar tiden vägen? Nyss satt vi ju & bokade USA-resan & sen var det helt plötsligt 8v kvar & nu är det 1v kvar på lördag. Tiden går verkligen fort! Det ska i alla fall bli skönt med ett nytt år, lägga allt som hänt bakom mig.

I alla fall, det var ett tag sen jag skrev nu va? Ska väl skriva lite om vad som har hänt sen sist.
Efter jobbet i måndags mötte jag upp mamma för en runda på a6, hittade bara lite underkläder & inpackning. Samtidigt som jag & J kom fram till att vi skulle göra något kul, jag var ledig fram tills onsdag kl 16 ju. Så han kom på att vi skulle åka till deras hus på Öland & så blev det med!
Vi åkte i måndags kväll, när vi kom fram var jag helt slut, haha. Tittade i alla fall på en film & sen sov. Tisdagen gjorde vi lite allt möjligt kändes det som, trevligt hade jag i alla fall :)  Borgholm är dock riktigt öde på vintern, det var inte många man såg ute alltså.. På kvällen blev det mat, bubbelbad, gino & film. Perfekt kväll typ :)
Hem igen i onsdags, i snöovädret. Vi kom i alla fall hem, maggan ställer ju alltid! Pratade om bra & dåliga saker i bilen med, tror att vi förstår varandra lite mer nu. Öland var i alla fall hur bra som helst, precis som J! ♥

Igår var jag så sjukt trött så orkade verkligen inte skriva något här, var bara inne snabbt & kollade mailen & skypade med Sandra. Precis som du sa igår & skrev idag, passa på & njut av ditt täcke för snart kommer jag & snor det :)

Idag var det jobb & sen massa runt inne i stan & Huskvarna. Pappa hämtade nämligen nya bilen idag & min farbror har köpt den gamla, så det var massa åkande omkring. Väl hemma åt jag lite & sen kom J en snabb stund. Söt är han som skjuter på saker för att få komma hit, även om det bara är en kort stund :)  puss på det!

Imorgon blir det jobb & direkt till Göteborg efter det. Lördag göteborg, väl hemma direkt till kalas för moster & sen J. Haha, fullt upp med andra ord! Söndag blir det att hugga gran, vara hos Lowisa & sen J igen. Fast jag gillar att ha det såhär, önskar dock att jag kunde ha lite mer tid innan jag åker, vill ju umgås med alla jag tycker om :)

Nu ska jag i alla fall lägga mig i sängen, är dödstrött!

With love,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0