When love comes around

25 December

Julafton har vart & all stress över julklappar & allt är över. Det är helt sjukt hur mycket folk stressar för en dag. Det var i alla fall en mysig julafton, även om jag inte hade någon julkänsla alls.
Min julafton började & slutade med min J! ♥

Idag är det mest massa packning & förberedning inför USA som gäller. Inatt åker vi!! Hur sjukt är inte det? Nu fixas det sista, jag ska se över vad jag ska packa med mig & så. Köpa lite alvedon & halstabletter. Jag har ju lyckats bli förkyld, ingen aning om hur jag har lyckats med det. Trodde först att J hade smittat mig men icke. Får skylla på någon annan ;)
Ikväll blir det utgång & sen åker vi typ. Vid 03 ska vi åka från Jönköping. Det kommer bli så sjukt bra, tänk att imorgon får jag träffa min allra bästa vän igen! :)  Känns sjukt overkligt också, samtidigt. Jag kommer i alla fall att vara hur glad som helst. Fast, samtidigt så kommer det verkligen suga att behöva lämna min kära pojkvän här hemma i 2v. Som tur är så finns han ju kvar när jag kommer hem :)

Nu måste jag börja fixa iordning allt på allvar, se till tvätten & förbereda inför ikväll med! Åh, snart kommer paniken krypande känner jag. Hur ska jag hinna med allt?

Så kära vänner, gå ut idag & ge mig en kram eller två & säg ett litet hejdå :) 

Jag är så himla glad, lycklig. Min jul var fin, fick jättefina presenter & ja, min familj är bäst. Speciellt min pappa :)  Sen så är jag ju sådär pirrig & fjantig igen, kan det vara på grund av J kanske? Kanske. Men bara kanske :)  Min fina, vad jag kommer sakna honom..

Nere i USA får vi se hur det blir med uppdatering. Vi är ju 4 tjejer & ingen av oss lär vilja lägga massa tid vid datorn men får se om jag hinner skriva någon gång i alla fall :)  Annars så, gott nytt år & allt. Så hörs vi igen nästa år!

With love,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0