Africa

090215 - Söndag

Så sitter man här igen, precis som alla söndagskvällar nuförtiden. Dock ganska så skönt, jag är så sjukt trött idag! Igår var det som sagt alla hjärtans dag men det struntade vi i & det slutade med ett gäng hemma hos Donna. Jag är nöjd med gårdagen i alla fall, haha. Jag & Sandra konstaterade att vi inte skrattat så mycket som vi gjorde igår på länge :)

Får se om det blir utgång nästa helg med, jag har inget emot det i alla fall. Måste passa på & umgås med min bästis nu med innan hon lämnar mig för Chicago! I 1 år ska hon vara borta den skitungen. Jag kommer att sakna henne något sjukt, vi pratar nästan alltid varje dag, det är med henne jag pratar med allt om. Hon får räkna med många & långa mail från mig :)  Det är så himla kul att hon uppfyller en av hennes drömmar, jag är så glad för hennes skull.

Lyssnar på Toto - Africa & den kommer alltid att vara dig för mig. Många låtar som påminner om dig, mycket annat också. Vissa dagar vill jag bara att allt ska försvinna medans jag oftast tycker om att bli påmind. Jag älskar dig & jag ångrar ingenting av vår tid tillsammans. I've had the time of my life...

Efter ca 6 timmars sömn & träning är jag ganska så trött & sängen skriker på mig.

With love,

Idag är jag ganska sliten :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0