Baby, we can make it alright

090204 - Onsdag

Sitter just nu & kikar på skor, jag vill ha ett par nya stövlar & mycket mer. Har ett par mörkbruna men de är inte så fina just nu, haha. De var med i en liten olycka i vintras nämligen :)

Jag ska strax börja göra mig iordning lite, ska in & träna. Hade inte tänkt att gå men så fanns det lediga platser på Ki-Gympa, tidigare pass jag varit på har varit bra så nu hoppas jag att detta är minst lika bra. Jag måste komma igång med min träning igen! Sluta med onyttigheterna & träna. Har boka in lite fler pass, jag måste peppa mig själv.

Efter träningen hade jag tänkt att sola en kort stund, det behövs verkligen! Jag har bara solat 1 gång på hela hösten & det syns, haha. I'm way to pale! Detta ska alltså fixas. Jag funderar även på om jag ska slinga mitt hår, jag är trött på att mina mörka slingor tappar färgen, blandas med det blonda & får mitt hår att se grått ut. Ingen höjdare direkt. Frågan är om jag ska göra det hemma eller hos min frisör?

With love,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0