Can I have it all?

090210 - Tisdag

Hemma igen från stan, 2 kjolar, 2 skor, 1 linne & 1 läppglans rikare :)  Jag är faktiskt hur nöjd som helst, har inte bara fixat outfit tills på lördag utan även till när vi ska till Göteborg & leva livet! Ett poäng till mig tack.
Skorna är dock lite farliga, i alla fall för någon som mig, som knappt aldrig gått i högklackat tidigare. Får se vilka jag tar på lördag, i vilket fall som helst så kommer jag att vara i behov av fotmassage på söndag. Men, det är det värt.

Nu måste jag försöka somna, börjar 07 imorgon igen. Jobbar dock bara en kort dag, 07-12 & det känns så himla skönt! Ska åka hem direkt & verkligen ta det lugnt, för att senare åka in till stan för att sola & även träna. Hann aldrig med besök till cancersängen förra veckan så imorgon måste det bli av. Just nu sitter jag nämligen & drömmer om hur fin & brun jag var i somras efter Rhodos...

På tal om Rhodos så är jag sugen på Grekland i sommar igen. Dock Kreta, har hört så mycket bra om det, att det har förändrats så mycket & att det inte bara är barnfamiljer som åker dit nuförtiden. Jag vill i alla fall vara borta i minst 1 vecka så att jag hinner så den där riktiga djupa färgen. På Rhodos var jag på god väg, hade dock behövt någon dag till.

Dags för mig att krypa ner! Förresten, jag är avundsjuk på alla småskitar som går i skolan & har sportlov!

With love,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0