It hurts

090216 - Måndag

Ny vecka på ingång & denna veckan ska jag försöka att verkligen hålla igång! Har bokat 3 pass på Friskis men funderar på att boka lite mer eller gå på gymmet. Jag har ju lovat hårdträning nu, haha ;)

Ska snart göra mig iordning lite smått, ska ta bussen in till stan & träna med Sandra nämligen. Det ska bli så skönt! Känner att jag verkligen är taggad, jag älskar denna känslan! Den är mer än välkommen & får gärna stanna.
Funderar på om jag ska sola någon gång i veckan, känner mig alldeles för blek. Det ultimata hade ju varit en utlandsresa nu, synd att mamma la de planerna på is. Nåja, det hade ändå inte gått & snart så börjar jag ju som ordinarie på Lindgården.

Jag får se fram emot ev. utlandssemester i sommar & självklart Chicago & Sandra! Sommaren kommer bli underbar, om jag får sen semester. Om inte, då får jag väl vara ledig när alla andra jobbar & sen tvärt om, haha. Äsch, det ordnar sig. :)

Jag vet varken ut eller in. Det enda jag vet säkert är mina känslor, dina vet jag faktiskt inte. Just nu kan jag inte lita på något, det svider verkligen.. Jag vill få tillbaka tryggheten men just nu känns den långt borta. Känns som att allt misslyckas. Jag älskar i alla fall.

With love,

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tryggheten är inte alls långt borta. Den befinner sig just nu på Rosenlund. Det vet du. Du vet precis hur jag känner. (Toffel)

2009-02-17 @ 18:55:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0