Memory lane

090223 - Måndag

Har fått en del klagomål på att jag inte lägger upp många bilder här, har fått 3 bara under den senaste veckan, så nu måste jag ju faktiskt skärpa mig :)  Tänkte att det kunde vara kul att lägga upp både lite gamla & nya bilder, vad sägs om det? De kommer nu i alla fall, vill du inte se så behöver du inte.

                    

             



1. En liten plutt fia.    2. Jag, Tina & Sandra på lekis.   3. Vårt suck-tåg i nian, cheerleaders!   4. Fyllde 16 år i Rom, Italien.
5. Mitt första jobb på ett äldreboende, efter 1:a året i gymnasiet.   6. Halmstad, Tina, jag & Sandra. 2006   7. Våren 2007
8. Någon gång 2006, det var ju så smidigt att ta kort i spegeln...    9. S T U D E N T!!!     10. Höst 2008   11. Rhodos 2008


Detta får räcka, hade inte så många bra bilder på denna datorn :)

With love,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0