The smell of your skin lingers

090210 - Tisdag

Tänkte bara skriva lite snabbt nu innan jag ska gå till bussen. Ska in en snabbis med Sandra, leta efter något snyggt att ha på lördag & så. Jag är sjukt sugen på en Subway macka också, får se vad Sandra tycker om det :)

Har precis bokat lite träningspass & de får jag inte avboka! Jag säger hela tiden att jag ska komma igång men det är lättare sagt än gjort. Jag behöver träningen så att jag kan sova lite bättre & få lite mer energi, det har inte blivit så mycket av något av dem på sistone. Jag vet inte varför jag inte kan somna, idag somnade jag vid 06.30 & det är inte okej. En positiv sak är att jag kommer vara dötrött ikväll, somna tidigt & vara hyffsat pigg imorgon på jobbet.

På lördag är det alla hjärtans dag.. Vet inte riktigt vad jag ska säga om det, det känns tomt i alla fall. Som tur är har jag i alla fall redan planer & ska hålla mig sysselsatt för att inte tänka på att det är första året på länge som jag inte har någon pojkvän att mysa med. Sånt är livet..

Nu ska jag gå upp & fixa iordning mig lite innan bussen går. :)

With love,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0