Wake me up

090204 - Onsdag

Ska snart lägga mig & sova nu, egentligen så hade jag tänkt att lägga mig tidigt idag. Det var dock innan jag såg att nya Gossip Girl & Heroes avsnitt hade blivit klara :)  Så det har jag underhållit mig med en stund.

Hela dagen har spenderats med min moster & lilla skruttan. Har bla. varit på stan, a6 & hos mormor. Skrutten är sötast, när vi skulle sova efter matten sa jag godnatt till henne & även hennes älsklingsgosedjur, "Mao". Jag klappade även Mao på kinden. Stunden senare klappar hon min kind, ger mig en puss & säger natt. Gosungen, du får mig att smälta :)

Imorgon blir det ev. träning, jag hoppas på det i alla fall. Har lovat min moster att träna med henne nämligen men allt är ju så fullbokat just nu, så vi får se. Annars så finns det ju alltid gymmet, något jag måste börja gå på.

Jag vet varken in eller ut, jag känner inte mig själv. Det var dock ingen nyhet, att jag tappat bort mig själv. Jag måste börja hitta tillbaka nu, bli den gamla Fia. Jag måste kunna se vad som är rätt & fel, vad jag ska göra. Just nu vet jag inte, jag vill fortfarande glömma allt & gömma mig. Tyvärr så funkar det inte så, livet är inte lätt. Man måste fatta viktiga & svåra beslut som inte bara påverkar mitt liv utan även de i min närhet. Visa mig vad som är rätt?

GOD, grant me
the Serenity to accept the things I cannot change
Courage to change the things I can and
the Wisdom to know the difference


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hjärtat talar om för dig vad som är rätt.

2009-02-04 @ 19:15:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0