Aint no sunshine

21 Januari

Sen sist så har jag hunnit med en snabb visit i Malmö. Far min som är ute & reser mycket undrade om jag ville följa med & jag hade ändå inget annat för mig så det fick bli Skåne. Hann med att gå lite på stan, på kvällen var det bowling & sen massa mat. Det var trevligt i alla fall :)

Sen vi kom hem så har jag enbart varit här hemma & tagit det lugnt. Har ju åkt på en förkylning som satt sig i halsen, ovanligt för att vara mig. Så nu har jag en sån där hes röst, känner knappt igen mig själv, haha ;)

Imorgon ska jag fortsätta kurera mig, på fredag är det jobb & då ska jag vara frisk, så är det bara. Ska till mitt kära Lindgården, ska bli spännande. En del har ju hänt sedan sist.

Nu har jag absolut inget att skriva om, vilket märks i hela detta inlägget. Dags att avsluta med andra ord.

With love,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0