A little to much

Tisdag, 28 Juli

Jag orkar inte. Allt är upp & ner här hemma, jag vet inte vad som händer. Allt är skit, jag vet inte hur jag ska hantera allt? Jag orkar inte se alla flyttkartonger, jag orkar inte höra allt tjaffs.
Jag hatar att se bilderna, för allt jag ser är fel.

Perfekt också att jag & min bästa vän på andra sidan jorden har bråkat med. Några dagar innan jag ska åka till henne. Perfekt, perfekt! Perfekt att jag bråkar med den jag behöver mest just nu.

Allt kommer tillbaka.

With love,

Kommentarer
Postat av: Sandralenita

FÖRLÅT! Saknar dig så och jag finns alltid här och vi ska ha den bästa sandra & Fia tiden vi kan ha dessa veckor.

2009-07-28 @ 05:53:00
URL: http://sandralenita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0