Copenhagen

Tisdag, 14 Juli

Precis som rubriken så sitter jag just nu i Danmark & Köpenhamn! Pappa skulle ner på ett jobb, så jag & min bror foljde med ner hit for att gå på stan. Sjukt mycket affarer! Tyvarr så var det mesta skit men lite hittade jag i alla fall :)  Bland annat en bikini som jag har letat efter i Sverige.. Ett jattefint linne med!

Sitter just nu pa hotellet, pappa ar har med en patient & ar snart klar. Tror att vi ska gå & ata något? Igår var vi i alla fall på Tivoli en svang, ungefar som Liseberg fast mindre. Mysigt var det i alla fall, forsta gången jag, pappa & min bror.

Nu ar pappa klar så nu ska jag logga ut harifrån, ata något gott & sen åka hem till Sverige igen :)  Bara 3 dagar kvar till semester!

With love,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0