Do you have to let it linger?

Söndag, 05 Juli

Började kvällen med att möta upp Danni nere vid hamnkanalen & så gick vi till Piren & Amadeus :)  Satt där & åt, pratade & hade allmänt trevligt. Så nu har vi uppdaterat varandra lite om vad som har hänt veckan som har gått! Känns så himla skönt att ha henne hemma igen & prata med, både hon & Sandra har ju vart bortresta, haha.
Kvällen fortsatte med lite glass, dock förstår jag inte varför vi köpte så himla mycket! Ingen av oss orkade nämligen äta upp, haha. Gott var det i alla fall, hallonsorbet  ♥

Träffade Sampa & hans vänner en sväng, först hemma hos en av dem & sen gick vi ner till Piren tillsammans :)  Sampa är verkligen världens snällaste, föjde med oss dit vi ville trots att de egentligen skulle gått till ett annat ställe. Goplutten :)
När Danni åkte hem stannade jag kvar för att träffa Anton & Simon en sväng, mycket snälla pojkar tycker jag :) 

Avslutade kvällen med mat, Anton var mitt sällskap. När vi gick mot bussen så ser vi den åka förbi, tack så mycket! Så jag ringde mamma & så kom hon in till stan & hämtade oss :)  Snällt, körde hem Anton & sen äntligen hem! Jag var så himla trött, stupade verkligen i sängen.

Jag vet precis vad jag vill & det vet mina nära & kära också. Jag vet att ingenting har ändrats, jag skulle aldrig göra om mitt misstag igen! Aldrig chansa så igen, aldrig!!

Har nyss ätit lite grillat & ska på att plugga teori nu igen, känns jätte bäst.

With love,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0