I cant stand the pain

Söndag, 26 Juli

Jag fattar inte vart tiden tar vägen? Snart är juli slut, snart åker jag till USA. När jag kommer hem är min semester slut, tillbaka till jobbet & jag vill verkligen inte! Just nu har jag dock inget val.

Jag vill ha lördag nu, jag vill komma bort från allt det här. Jag vill ta bilen & bara köra iväg, så att jag slipper allt. Jag visste att det skulle vara jobbigt & det har inte ens börjat än. Vad ska jag säga? Jag orkar inte just nu bara, jag vet inte vad jag ska säga, det är liksom helt tomt.

Fy, vilket deppinlägg detta blev. Men det är precis så jag känner mig nu, depp. Man kan glömma allt för några timmar men det finns fortfarande där när jag vaknar igen. Jag vet att det kommer finnas kvar när jag kommer hem från USA men då får jag i alla fall en paus från allt & vara med min allra bästa vän. Hon hjälper mig att läka :)

Hur kunde du glömma?! Du har rätt, du kommer att få höra det här. Så gör man inte, vad tänker du med? Jag ville verkligen inte börja min dag så, det skulle vara en toppen dag. Du fick mig helt nedslagen, du fick mig att börja gråta mitt i eran sång. Det värsta av allt är att jag inte ens vet om du bryr dig? Jag trodde aldrig att jag skulle hamna i denna situationen.

Något som är bra i alla fall var gårdagen! 8 tjejer här hemma, mycket skratt & mycket gott :)  Jag hade så himla kul, hoppas att ni också hade det. Tyvärr så blev inte utgången som vi hade tänkt oss, riktigt synd. Tack för att ni ville komma i alla fall & tack för alla fina saker jag fick! ♥

With love,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0