A little to much

Söndag, 28 Juni

Äntligen så är min jobbhelg över! Idag satt jag nästan & somnade flera gånger, sov nog ungefär 5 timmar inatt? Nu är jag i alla fall pigg, när jag borde vara helt slut & sova.. Konstigt det där. Kan dock bero på att jag har lite roligt sällskap?

Imorgon är jag ledig, så måste passa på att plugga teorin & samtidigt sola lite. Alla andra har ju fått ligga ute i helgen så det ska jag ta igen imorgon & tisdag :)   Tycker att det känns ganska rättvist, eller hur?

Ska som sagt sola & på kvällen ska jag träffa min hjälte & se på film :)  Träffade honom ute i fredags förresten, var ju på piren en snabbis. Alltid lika snäll!

Nu ska jag i alla fall stänga av datorn, lägga mig & läsa lite & sen sova!

With love,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0