Hello there, the angel from my nightmare

Tisdag, 23 Juni

En månad & en dag kvar, sen är jag 20 :)  Då har jag förhoppningsvis mitt körkort med! Härlig sommar säger jag bara, körkort, fylla 20 & sen USA & Sandra!

I alla fall, har jobbat idag men nu så är jag ledig i 2 dagar. Ska nämligen jobba helgen, mindre kul! Det är sånt jag får ta helt enkelt när jag har det jobbet jag har. Börjar förresten bli sjukt trött på det & min rygg gillar det inte heller kan jag lova, kände verkligen av alla lyft idag när morgonarbetet var klart... Vi behöver mer personal!

Ikväll ska vi ut & äta några från jobbet :)  har lite ont i huvudet men det ska gå över tills dess. 4 st är vi, haha! En av de 4 är vikarie med, så bra av vårt jobb! Vi har sån sammahållning på jobbet, vi vill gärna umgås utanför jobbet :)   Nej men det ska bli trevligt i alla fall, jag har inte ätit middag idag heller så börjar bli lite småhungrig nu!

Imorgon är det sista körlektionen, jag tänkte be honom gå igenom säkerhetskontroll & lite annat som kan vara bra inför uppkörningen! Tyvärr så är det inte med min vanliga lärare, han har semester den dumma! Haha ;) Det kommer nog gå bra, han jag ska köra med är bra tror jag :)

Helgen gick snabbt & den var bra. Bröllopet var vääldigt annorlunda men samtidigt jätte kul! Dock kunde jag räkna antalet svenskar på mina händer, haha. Men kul var det, det tyckte John med. Fick sovsällskap både fredag & lördag :)

Nu ska jag kika lite på vad jag ska ha på mig om jag nu åker in & sen tjata lite på mamma, haha.

With love,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0