Imagine me and you, I do

Söndag, 7 Juni

Vad ska man säga, jag har verkligen fastnat för Happy together :)  I alla fall, det var ju inte det jag hade tänkt att skriva om, haha. Helgen är slut, igen. Jobbade fredag & igår, skulle jobbat idag men jag unnade mig lite ledigt!

Igår var det som sagt jobb & sen hem & fixa mat, vila lite & sen duscha. Sen fick jag besök av John :)  Vi tittade lite på fotbollen (eller ja, han tittade & jag vilade på hans axel) & sen fick han välja en film, Ice age 2 blev det! Jag såg nästan hela men i slutat så somnade jag i hans famn :)   Inte så socialt av mig kanske, haha. Det var en bra kväll i alla fall, myskväll & såna älskar jag!

Idag åkte jag & mamma till Göteborg för att hämta hem min bror. Vi började med lite shopping, blev lite fina underkläder & 2 par skor :)   Får se om jag visar bilder på skorna sen, fast det känns lite wierd, haha. I alla fall, ångrade att jag inte köpte en underbar klänning, verkligen en Fia klänning. Hur söt som helst i alla fall! Nu hoppas jag att de får in den här i Jkpg.

Väl hemma så kom John förbi en kort sväng, :)  Sen var vi duktiga & röstade också, haha. Avslutade kvällen med lite mys med familjen, sista gången tror jag?

Imorgon jobbar jag bara en kort dag, så himla skönt! Ska hem & duscha & fräscha till mig lite, sen hämtar John upp mig efter hans jobb. Får se vad vi hittar på, något kul blir det i alla fall. Pappa ska hjälpa mig att boka biljett till USA imorgon med! Sandra, om 2 månader är jag hos dig!! Jag längtar verkligen.. ♥

With love,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0