Life has begun

Torsdag, 4 Juni

En till ledig dag, så himla skönt! Känner dock att jag är helt slut idag, sov knappt ingenting inatt. La mig med lite huvudvärk men tänkte att äsch, det brukar gå över. Tji fick jag, låg vaken halva natten & framåt 06 kände jag att nej nu klarar jag inte mer. Så 2 alvedon & en sån där mask man lägger över ögonen & så sov jag sen :)  Hatar att jag fick känsligt huvud efter dig mamma!

I alla fall, har pluggat teori idag, woho! Haha, jag måste läsa så sjukt mycket mer. Det var som pappa sa, om jag bara hade kunnat teorin hade jag haft mitt körkort nu. Så nu gäller det att lägga i, hjälp John? Han har sagt att han ska hjälpa mig, om han bara visste vad han lovat! ;)

Hade körlektion idag & det var pappas tur att följa med. Helt sjukt att man blir pirrig när mamma eller pappa sitter med där bak, det känns så fel? De ska inte vara där! I alla fall, till & med jag har börjat fatta lite mer saker nu. Jag tar det lugnare & kör inte så fort längre. Sen om det är en bra eller dålig sak kan man disskutera ;)

Imorgon är det jobb igen, 16-21. Dessvärre är det ingen i familjen hemma utan jag får ta mig hem på egen hand, alltså buss. Kan lova att det suger ganska så rejält! Menmen, ännu en sak som peppar mig till att ta körkort! Likaså på lördag då jag slutat, bussen hem...

Det är klart att jag saknar allt som varit, hur skulle jag inte kunna göra det? Något annat vore onormalt. Jag saknar det men vill inte ha tillbaka det.

Nu ska jag sluta klaga & vara glad över att en viss person håller sig vaken bara för att prata med mig :)

With love,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0