Little did I know

Lördag, 13 Juni

Idag är det 1 år sedan jag tog studenten. Vart tar tiden vägen egentligen?! Vad har jag gjort på 1 år? Det känns lite så, tiden går alldeles för snabbt.. Vid detta laget borde jag veta vad jag vill göra, vad jag vill utbilda mig till & allt men det känns sådär med allt det. Jag vet inte!

I alla fall, har fött för mig att det är söndag idag? Haha, sjukt att jag inte ens kalla hålla reda på dagarna. LÖRDAG Sophia. Sitter här med en ansiktsmask, ska strax hoppa in i duschen. Ikväll ska vi fira Janina som fyllt 20 :)   Ska bli sjukt kul faktiskt, det var längesen jag var ute nu! Kameran åker med, ska försöka att ta lite kort. Jag är verkligen sämst på det!

Igår bowlade jag, John & min bror. Jag hade satsat på att min bror skulle vinna, var ju tvungen att heja på min bror ;)  John satsade på att jag skulle förlora & min bror på att jag skulle vinna. Ingen av oss hade rätt, haha. John vann, sen kom jag & sist min bror. Det var i alla fall kul, :)   Köpte med oss lite gott & sen pizza hem. Sen satte vi oss framför en film, lilla John somnade väl efter ca 10 min, haha. Så himla sött! Jag var faktiskt vaken hela filmen, det var inte dåligt.

Fy vad jag saknar Sandra! Det är helt galet, ändå har jag inte riktigt fattat att hon är i USA & kommer hem om 1 år (!!!). Men snart så kommer jag ju hälsa på henne, hon som alltid finns där för mig :)  

Nu ska jag duscha & sen fundera ut vad jag ska ta på mig idag, har ett par olika outfits att välja mellan...

With love,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0