Love story

Tordag, 11 Juni

Nu har jag fått en till låt som jag kommer spela sönder, Taylor Swift - Love story. Vet inte riktigt varför men i början så tyckte jag inte alls om den, det började igår faktiskt, haha. Nu är jag kär i den med, spelar den om & om igen :)   Videon är med hur bra som helst, såg den igår. Kanske så det började?

Vaknade vid 05 ungefär av ett bultande huvud, kände igen den känslan. Precis som jag trodde så gick det inte över trots tabletter. Hatar att ha så ont att man mår illa, kan vara bland det äckligaste jag vet! Fick ringa & sjukanmäla mig, känns jättedumt med tanke på att jag ska lära upp han som ska vara min vikarie i sommar... Nåja, imorgon ska jag till jobbet & då ska jag försöka lära honom lite :)   Hade tänkt att städa inne hos gubben.

Jag längtar tills imorgon! Eller ja, kanske inte till jobbet men till det efteråt :)  Jag, min bror Marcus & John ska nämligen iväg & bowla, så himla kul! Bowla är verkligen något man inte gör ofta, synd med tanke på hur kul det är. Efter det blir det nog hem hit & mys framför en bra film. Måste köpa Marabou's nya choklad med, den är farligt god!

Nu ska jag pyssla om mig själv lite, alltså ansiktsmask, dusch, peeling osv :)  

Du gör mig glad!  ♥

With love,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0