Place your hand in mine

Söndag, 14 Juni

Gårdagen var så himla kul! Den började hemma hos Janina som fyllt 20. Vi åt god mat, lekte lekar & hade riktigt trevligt, det var så himla kul! Avslutade kvällen med lite snygg dans med Emma, Mickan & Emelie, haha ;)   Sen tog vi bussen in till stan, jag hoppade av tidigare än de andra flickorna & mötte upp en gammal klasskompis, Anton.

Följde med in till Centrum där man träffade på ett antal bekanta, alltid lika trevligt att träffa folk man inte träffat på länge. Simon t ex, har inte träffat honom på evigheter. Nu är det Sampa kvar, har inte träffat honom sen i vintras! Fy, fy. I alla fall, John kom till Centrum sen, då blev jag glad :)   Kan nog säga att mitt hjärta slog några extra slag. Riktigt kul att han kom dit, fick någon att pussa på lite & det gillar jag. Sen tyckte han att jag var fin med, haha ;)

Jag, Anton & John slutade med att äta lite mat, så himla gott! En cheesburgare sitter aldrig fel, haha. Sen delade vi upp oss, Anton fick skjuts hem till Bankeryd & jag följde med John till honom. Mysigt med någon som håller om en lite :)

Har vart ute en sväng på landet idag, det var verkligen jätte varmt där ute! Hade tänkt att dra på bikinin men kände mig lite för trött för det. Hoppas på att det blir fint väder senare i veckan, på fredag är det bröllop & då vill jag vara brun & fin!

With love,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0