You have to follow through

Onsdag, 17 Juni

Idag gjorde jag min sista dag på jobbet för denna veckan, jag är såå himla nöjd med det! Haha, inget Lindgården på 4 dagar nu. Imorgon har jag tagit ledigt, ska på en utbildning på körskolan då..

Som sagt, utbildning imorgon. Har även lovat mamma att städa lite hemma & sen ska jag hinna med att träffa söta & fina små vänner till mig :)  På kvällen ska jag se när Mariebo möter Bankeryd, vem ska jag heja på? Haha. Bor ju i Bankeryd, känner nog en del eller har känt en del som spelar i Bsk men samtidigt så finns det ju en viss i Mariebo som jag tycker om lite extra :)  

Jag & Marcus låg ute & solade idag & solen tog! Så himla skönt, jag har fått lite färg i ansiktet :)   Jag brukar ha svårt för det men förra året på Rhodos blev jag ganska brun i ansiktet. Jag saknar Rhodos, Ixia & Atlantica Princess. Allt var så himla bra där nere, man glömde allt & bara njöt, jag vill tillbaka! Jag saknar allt, även om jag inte visar det.
I alla fall! John kom förbi en sväng efter jobbet, måste säga att jag gillar hans arbetsskor, haha :)  

Just nu väntar jag på att pappa ska komma hem, har lite viktiga saker att dela med mig av till honom :)   Åh vad jag älskar min pappa, han är så himla bra! Ni skulle bara veta vad han har gjort för mig & hur mycket han gör. Älskade lilla pappis  ♥

Ibland kommer jag på migsjälv med att sitta & säga & tänka på massa saker från förr. Säga pangpangpang till någon men det är ingen som tycker att det är kul? Haha. Jag blir glad i alla fall. :)

Ska ta upp teoriboken & läsa lite, för snart har jag körkort!!!!


Wide wine, specialdrinkar, deras egna öl & number one s.

With love,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0