I hope you dont mind

090309

Så var man tillbaka på jobbet idag efter "långledighet", dvs 3 dagar ledighet i rad. Kändes faktiskt helt okej att gå dit fram till dess att jag såg lapparna på avdelningarna där jag arbetar. "OBS! Magsjuka på avdelning"   Då kändes det verkligen inte okej. Jag tål verkligen inte spyor, spelar ingen roll vems det är. Sist någon spydde i samma rum som mig kröp jag intill hörnet, höll för öronen, blundade & grät. Fjantigt va? Kan dock inte hjälpa dig, jag vet inte varför jag har sån skräck. Så ni kan ju förstå att detta är lite av ett mardröms senario för mig? Jag måste gå in till de som är sjuka & vet att risken är stor att jag även smittas...

Jaja, hela det här inlägget ska inte bara handla om sånt äckligt! Imorgon jobbar jag en kort dag, 8-13. Får hoppas att det är lika fint väder imorgon som det varit idag, hade tänkt att ge mig ut på en promenad då :)   Hade förresten skinnjackan idag, min tjocka dunjacka fin snällt hänga kvar här hemma. Det var så himla skönt!

Nu ska jag strax stänga av datorn & försöka somna. Heter man Sophia så behöver man sova 9 timmar för att vara hyffsat pigg :) 

Tänkte lägga in en till bild från Modellab, för er som inte har sett dem!



Kommentarer
Postat av: Louise - [ Mamma till Eddie ]

jättefint foto! :D

2009-03-15 @ 19:10:27
URL: http://louisekumlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0