Make a sound

090303 - Tisdag

Ska inte skriva mycket alls. Jag är i alla fall slutkörd efter jobbet, min sovmorgon imorgon är efterlängtad!

Helgen i Göteborg var hur rolig som helst, ett tag blev vi lite besvikna men det ordnade ju sig sen! Så mycket som jag skrattade då har jag inte gjort på länge kan jag lova, helt galet! Vad som hände ska jag inte gå in på närmare men tack tjejer i alla fall. En liten sak med, Sandra filmade en liten stund så nu har jag suttit & skrattat i ett par minuter :)  Ganska spårat, några visar lite väl mycket men det bjuder vi på! ;)

Nu är det dags för Den rätta för Rosing, Desperate Housewifes & Christine!

With love,



Kommentarer
Postat av: Louise - [ Mamma till Eddie ]

ahh :) här är ju din blogg, hehe. kanske får ta och börja läsa den då :)

2009-03-07 @ 10:00:06
URL: http://louisekumlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0