090524

Söndag

Nu har jag äntligen jobbat klart för denna helgen i alla fall! Som tur är så känns det inte ens att det har vart kul utan jag går omkring & tror att det är mitt i veckan, haha :)   Jag är glad att det är över nu i alla fall, idag var det verkligen stressigt! Pga att vi är en mindre på morgonen så försenades allt med 1 timma. Det låter helt galet, jag vet, men så är det. En till person på förmiddagen behövs, det gör så himla stor skillnad!

Nog om jobbet i alla fall. Jag har mest gått runt hela dagen & vart trött, jag kunde nämligen inte somna igår. Grattis till mig, jag måste lära mig att sova bättre! Nu är jag verkligen helt slut & det ska bli så sjukt skönt att sova :)

Lyssnar på Chris Brown - With you. Jag älskar fortfarande den låten lika mycket & jag har verkligen lyssnat på den om & om igen! Vet inte vad det är med den men bra är den i alla fall! Precis som alla andra tjejer så önskar jag väl att någon ska känna så som han sjunger för en. Någon som bara vill vara med just dig & säger det också.. Bara dig & ingen annan existerar :)   Haha, gud vad cheezy detta blev nu!

Saaaandra, behöver prata med dig!

Nu ska jag krypa ner & njuta av att vara ledig imorgon. :)

WIth love,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0