I love all the things you do

090519 - Tisdag

Sitter just nu & lyssnar på en låt som var min favoritlåt så himla länge & nu när jag tänker efter så är den nog det nu med :)  Har lyssnat på denna låten tusen gånger i rad utan att ha tröttnat. Så, vilken låt är det? Blink 182 - Feeling This.  För bara ett par år sen lyssnade jag nästan bara på Blink 182, nu knappast något. När jag lyssnar på de igen kommer jag ihåg hur bra de var & faktiskt är! Gjorde en ny spellista nu på spotify bestående av Blink 182, Bullet for my valentine, cky, guns n roses, HIM, Korn, Papa roach, Slipknot & The Used :)   Lite gott & blandat, haha.

Jag är så trött på mitt jobb! Har verkligen lust att sticka iväg från allt nu, helst igår. Vi får se hur allt blir i höst, jag filar ju på lite olika alternativ :)  Jag vet vad Sandra hoppas på i alla fall, haha ;)

Är ledig nu i 2 dagar & jobbar sen helgen när alla andra är lediga.. Varför ska mina helger alltid ligga vid såna dagar + klämdagar? Otur kallas det tror jag bestämt. Skit jobb, jag vill inte jobba kvällar & helger mera.

Pappa är borta i princip hela veckan, hemma onsdag bara. Kommer att bli tomt utan honom & jag ensam med mamma? Nja, jag vet inte om det är så bra. Är ju van vid att pappa är borta men det brukar bara vara 2-3 dagar per vecka, inte 6..

Nu ska jag ta en promenad :)

With love,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0