I'll make it through

090506 - Onsdag

Till & börja med, grattis i förskott bästa Sandra!! :)  Hoppas att din födelsedag blir bra, fast det vet jag redan att den kommer att bli. Njut nu!

Var ledig igår men var hemma & försökte fixa ihop vårt internet, det gick väl sådär, haha. Pappa fixade det sen när han kom hem i alla fall, tack för det. Hade tänkt att gå ut & springa en sväng men det blev inte av, duktigt av mig va? Ska i alla fall träna imorgon, har bokat in ett pass på Friskis direkt efter jobbet :)

Allt rullar på som vanligt annars, jag är trött på jobbet! Känner att jag jobbar där sommaren ut men inte längre. Hoppas att jag kommer in på Högskolan, annars får jag söka något annat jobb. Orkar verkligen inte detta mer, det tär på mig. Har ont i rygg & nacke, jag syter inför att gå till jobbet. Så ska det inte vara, man ska tycka att det är kul att komma till jobbet.

Nu är det Grey's Anatomy & det ska jag väl slötitta lite på hade jag tänkt. Det är alltid bra, trots att jag redan sett de avsnitten :)  Imorgon kommer det ett nytt förresten, haha!

With love,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0