Your smile fades in the summer

090520 - Onsdag

Idag är jag ledig, skööönt! Men jag måste erkänna att ha en körlektion kl 07 på en ledig dag är ingen höjdare, så det ska jag inte göra om. Mamma följde med på denna, det ska tydligen vara nyttigt för dem man kör med att vara med på någon lektion. Nästa gång blir det pappsen :)    & jag vet att jag är sen med mitt körkort men det kommer nu! Sen är det du & jag pärlan, haha ;)

Har i alla fall hunnit med en del, städade lite när jag kom hem & nu har jag precis ätit mat.. Har dock ingen matlust så ingenting smakar speciellt bra.. Men om man är stressad & mycket händer omkring en sån tror jag att det blir så.

Ska ner till stan lite senare & titta på balen, det ska bli så himla kul att se alla fina klänningar & så! Att jag kommer att sakna min bal förra året.. Åh, jag vill verkligen gå på något sånt igen :)  Ha en fin klänning, fixa håret & bli sminkad.. & min klänning, gud vad jag älskar den, haha!

Ska på bröllop i sommar & en på jobbet känner familjen, så hon berättade för mig igår att de planerat ett jätte stort bröllop! Jag blir dock inte förvånad, det är ju inget svenskt bröllop jag ska på :)   Kan lova att jag ser fram emot detta, 300 pers tror jag att det skulle komma? All deras musik, dans & sånt, gud vad jag kommer ha kul.

Jag är glad igen!! Det var längesen jag mådde såhär bra :)  Jag kommer absolut inte att tillåta mig själv att igen bli så sårad & må så dåligt som jag mådde. Ingen ska behöva ta sånt. Nu är jag påväg mot att bli den gamla Fia som nära har saknat & jag har glimten i ögonen igen! :)


Saknar dig bästa Sandra :)  Men snart kommer jag till dig i U S A !!!

Kommentarer
Postat av: sandra

Jag saknar dig också och är så glad att min fia är tillbaka min riktiga goa fia som jag saknat så.



Jag finns här på andra sidan bara med lite vitare tänder, lite ljusare hår och en aning brunare och jag längtar tills du kommer hit :)

2009-05-20 @ 17:02:50
URL: http://sandralenita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0