A drop in the ocean

Torsdag, 26 November

Nu när jag satt mig ner, tagit det lugnt & helt enkelt varat ner så känner jag ju trött jag faktiskt är ikväll! Kan tänka mig att träningen idag tog ganska mycket av min energi. Gick på ett Station 60 pass, lunchpass. Det var verkligen hur jobbigt som helst, nog ett av de tuffaste passen jag vart på. Men kul var det också! Imorgon vet jag ju någon som kommer ha träningsvärk, haha.

Denna dagen har gått så himla fort. Jag vet inte riktigt vart all tid tog vägen egentligen. Nåja, efter träning åkte jag upp till a6 för att köpa lite saker inne på IKEA åt kära lilla papi. Sen när jag väl var på a6 kunde jag ju inte låta bli att gå in i lite andra affärer. Sen så hade ju HM klubbdag, alltså 10% på allt. Så lite saker därifrån fick följa med mig hem! Båda lite nödvändigt & sen bara fina saker :)  Förresten, inne på HM, när jag står & tittar på smycken så hör jag att någon ropar på mig, då är det Lowisa! Det var ett tag sen jag träffade den damen nu, så det var trevligt. Sen är vi taggade inför USA nu med!

Imorgon blir det jobb igen. Jobbar fredag-måndag. Låter kul va? Jaja, jag får tänka på att jag är ledig en hel del nästa vecka & försöka inbilla mig att det inte alls är helg, utan typ tisdag eller något! Det har jag ju faktiskt lyckats med innan, haha. Imorgon ska jag förresten inviga mina nya jobbkläder :)

Nu ska jag lägga mig i sängen, slötitta på en film & sen sooova!

With love,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0