All eyes on me

Måndag, 2 November

Måndag nu igen! Helgen gick faktiskt fort, samtidigt som fredagen känns vääldigt långt bort. I alla fall, fredagen har jag redan skrivit om. I lördags däremot blev jag ju upphämtad av Lowisa, så vi handlade lite & hämtade även Emelie & så åkte vi till Mickis.
Hur mysigt som helst, först middag med bakad potatis, färska räkor & även räkröra. Till efterrätt Lowisas goda kladdkaka, grädde & fruktsallad. Vid det här laget var nog alla ganska så mätta :)  Vi fortsatte i alla fall med en film, The haunting in Conneticut & massa godis & annat gott. Jag hade redan sett den innan men blev ändå rädd, precis som alla andra, haha. En mysig kväll med 8 till damer i alla fall! Tack!

Igår, söndag, en rikigt slappdag. Hann med att göra lite nytta i alla fall & på kvällen blev det ett himla springades efter Skönheten & Odjuret som inte fanns någonstans! Hur sjukt är inte det då? Jaja, tittade i alla fall på Top Model, Ensam mamma söker & sen På smällen. Vet inte riktigt varför jag var så sjukt trött igår :)

Innan jag somnade halvtittade jag på Spread förresten, riktigt konstig film!

Nu ska jag göra lite nytta & låtsas att pappa visst är hemma :)

With love,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0