Don't wanna waste my time

Lördag, 14 November

Istället för att verkligen vilja skriva av mig när jag hade lösenord på bloggen så blev det tvärt om, det låste sig totalt. Även att jag bara visste vilka som läste så gick det ändå inte. Jag tror helt enkelt att jag får fortsätta att prata om mina problem med S & S. :)

Jobb idag i alla fall & idag är jag helt sjukt trött. Jag vet inte hur många gånger jag vaknade inatt & jag vet verkligen inte varför. Kommer i alla fall somna gott sen ikväll, haha. När ska min chef fatta att vi behöver mer folk på helgerna? Ska alla behöva må skit innan vi får mer folk? Det där med att man bara kan stressa ett visst tag trodde ju inte jag på, men tji fick jag. Har märkt av det på sistone, jag kan verkligen inte stressa mer.. Fick sätta mig ner imorse flera gånger & känna mig som världens tönt. Ska i alla fall kolla upp det i veckan. Eller, kanske.

Hämtade ut mitt paket från HM igår, gissa om jag var nöjd eller? Allt satt i alla fall bra, så nu ligger det så fint där nere :)  Känner på mig redan nu att det är nya favoriter, haha!

Nu ska jag & papi fixa lite mat & sen ska jag vila en stund! 16.30 är det jag som är tillbaka på Lindgården igen.

With love,



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0