For you are mine

Lördag, 28 November

Ikväll blir det inget vidare långt inlägg! Igår jobbade jag 16-21, efter det stannade jag faktiskt & köpte lite godis. Lite måste jag ju få äta nu när jag jobbar hela helgen, eller hur? Haha! Bra skäl det där alltså.. Var dock inte alls sugen på godis igår så åt bara någon bit.
Somnade ungefär 01 tror jag? Sen ringde väckarklockan 06 & däremellan hade jag vaknat ett antal gånger. Så jag var väl & är väl sådär lagom pigg idag :)

Slutade 15.30, då var det raka vägen hem & laga mat som gällde. Efter det har jag bara vilat, jag orkar faktiskt inte så mycket mer idag. Inte alls kul men jobbar 07-21 imorgon så jag har inte så mycket val.
Tur att jag har söta som underhåller mig på jobbet. Tacktack :)

Nu ska jag snart ta & lägga mig, läsa lite i min bok & sen äntligen få sova! Ni anar inte hur lockande det är, haha. Jag hade velat gå & lägga mig för typ 3 timmar sen men nja. Nu blir mer lagom.

Imorgon är det julskyltning på stan med. Vet faktiskt om jag ska gå? Är ju ledig mellan 12-16.30 så jag skulle ju faktiskt hinna det! Känns inte riktigt som att man kan missa julskyltning, det är ju ett måste :)  Sen gillar jag känslan, det är så himla mysigt! Jaja, får se hur det blir.

Ska fortsätta låta mina söta underhålla mig fram tills att jag ska sova :)

With love,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0