I just wanna be happy

Lördag, 21 November

Idag är jag tröttare än jag vart på länge. Jag kunde inte alls sova ikväll, vaknade tidigt av pappa som var uppe & fick dessutom köra in honom till stan. Efter det kan jag ju lova att det blev raka vägen till sängen, så sov ett par timmar till. Dock så ringde telefonen ett antal gånger & väckte mig, då blir man inte alltför glad.

Har inte hunnit med så mycket idag alls, jag är riktigt seg. Känns ungefär som när man är bakis? Så trött är jag idag, haha. Inte alls kul! Jag ska i alla fall fixa till mig, så hoppas jag att jag blir lite piggare i alla fall :)  Något måste jag ju orka med, eller hur?

Ikväll vet jag inte riktigt än, jag har inget spikat. Finns ju en del att välja på & jag vet inte vad jag ska välja? Just nu hade jag behövt Sandra, jag behöver prata av mig. Få lite tips & råd, få ventilera mig lite. Tyvärr så befinner ju hon sig på andra sidan jorden & 7 timmar bakåt, så inte så lätt att få tag i den damen.

Kvällen igår var i alla fall rolig :)

With love,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0