I wanna be next to you

Söndag, 08 November

Idag är det Fars dag, så grattis världens bästa pappa! ♥

Igår spenderades dagen i Göteborg & hos min bror. Vi hjälpte honom att flytta & så, det var verkligen mycket mer att göra än vad vi hade trott.. Jag som hade hoppats på att få gå på stan en stund men icke, det hann vi inte. Eller ja, hann med 2 affärer efter middagen. Sko-affär & HM. Fick med mig ett linne från HM som jag ska lämna tillbaka, haha. Så lyckad shopping, verkligen :)
Det var i alla fall trevligt att få träffa bror igen & jag tror att det blir bra nu i hans nya.

Känner hur trött jag är idag.. Sov hur länge som helst & känner mig ändå inte utvilad. Ska i alla fall ta & köra igång snart så att man blir lite piggare. Fixa lite mat, åka till farfar & sen träna.

På tal om träna så är jag verkligen sugen! Var på spinning med pappa i fredags, så himla skönt. Idag blir det dock ett puls/medel pass istället. Jag längtar efter att få springa, göra situps, armhävningar & allt. Att känna när man stretchar hur mycket man faktiskt tagit i & hur slut man är. Massa vatten & bara koppla av sen i bastun :)

Hade tänkt att skriva vissa saker här men så kom jag på att jag har ingen aning om vem/vilka som läser. Så det behåller jag för migsjälv. Eller nja, delar med mig till Sandra med :)

Jag längtar till USA. Nästa så att jag längtar efter att få flyga heller, bara för att känna att jag är påväg. Att få komma bort från allt ett tag, få träffa världens bästaste bästis & shoppa massor! Efter att ens bästa kompis vart på andra sidan jorden i 6 månader så längtar man efter att kunna ligga & skratta tills man gråter åt elefantbebisar som är ute & promenerar & sånt strunt :)  ♥

With love,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0