It's in your eyes

Tisdag, 24 November

Idag är det bara 1 månad kvar till julafton, hur sjukt är inte det?! Såg också att dem börjat sälja julgranar nu & julgranen inne i Bankeryd är nu uppe. Är det bara jag som inte alls fattar hur snabbt allt går? Det känns som att hösten inte ens har vart här ju. Jag är nog fortfarande lite fast i sommaren, värmen & allt :)

Jobbade en kort dag idag, 07-11. Direkt efter det åkte jag ner till stan för att träna, Aerobic's blev det idag. Första gången jag provade på det & det var fakiskt ganska svårt. Man får nog ge det ett par gånger, så att man lär sig alla stegen bättre för det var verkligen A&O på det passet..

Väl hemma, efter lite mat, slockande jag i soffan & sov i 2 timmar! Fick lite småpanik när jag vaknade & såg vad klockan var, samtidigt som jag var trött & bara ville gå ner & lägga mig för kvällen. Sen kom jag på att det är tisdag, alltså Ugly Betty & Desperate Housewifes. Det får man ju inte missa ;)

Just nu sitter jag här, halvkollar på tv:n samtidigt som jag pratar med pappa. Kollar lite smått på biobiljetter till den tredje Stieg Larson filmen med, jag & pappa & farbror ska nämligen gå. Nu när pappa är bortrest så mycket så får man hitta på lite saker för att umgås! Ska i alla fall se om vi kan se den i helgen, annars får det bli nästa vecka.. Hade dock vart kul med bio i helgen, mitt i allt jobb.

På spotify just nu har jag Notting Hill soundtracket på, så sjukt bra musik! Speciellt "when you say nothing at all" & "she". Det är låtar jag kan lyssna på om & om igen. Den sistnämda påminner även om min student då den sjöngs i kyrkan innan allt började. Ska ta & köpa mig filmen på dvd, vi har den bara på vhs.

With love,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0