It's just for the best

Torsdag, 19 November

Nu börjar det verkligen kännas som att den riktigt nedräkningen inför USA börjar, bara 5v kvar! Lite sur är jag, jag vill också gå på Jingle Bash & se alla bra artister. Men istället är jag kvar här i sverige, jobbar säkert den dagen med, haha. Jaja, jag ser i alla fall fram emot våra 2v där nere.

Sitter & väntar på att någon ska avboka sin plats på lunch-spinningen imorgon så att jag kan boka in mig :)  Så snälla, gör det nu? Haha! I värsta fall så får jag & kära far vara där en halvtimma innan.

Förresten, julafton kommer inte ens bli som julafton utan bara helt konstigt. Hade likaväl kunnat jobba hela dagen! Speciellt eftersom att jag nu måste åka ett bra tag innan jag börjar istället för 5 min innan.

With love,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0