Let it be

Torsdag, 12 November

Nu börjar jag må bra igen, efter att ha haft feber & ont i armen. Febern är borta men armen gör fortfarande ont & är svullen & varm. I tisdags fick jag nämligen vaccinet mot svininfluensan.. Tyvärr så gjorde detta att jag inte kunde jobba på Lunden, hade sett fram emot det. Men det kommer fler gånger! :)

Imorgon kommer pappa hem med, han har vart borta hela veckan så det ska bli skönt att få hem honom. Få lite sällskap här hemma! Sen skulle han hjälpa mig med min bil också, det har hänt något & jag har absolut ingen aning om sånt där, haha. Så jag hoppas att han lyckas fixa det :)

Mamma kom förbi igår med lite bananer & Ben&Jerrys, Half baked. Så himla gott! Innan ringde även min "bonus-faster" & undrade hur det var med mig & om jag behövde något. Så himla snällt, sånt piggar upp! ♥

Imorgon är det dags för jobb igen, på vanliga Lindgården. Det är nämligen dags för min jobbhelg, tyvärr. Mina lediga helger går så himla fort. Jag är veeerkligen avundsjuk på alla som slipper jobba helger, haha. Ingen höjdare!

Just nu lägger jag det åt sidan, för jag orkar inte. Jag får hoppas på att det löser sig snart, som Sandra sa.

Nu har jag bestämt mig för att sätta lösenord på min blogg. Så ni som vill ha det får antingen skriva kommentar, skriva på msn, sms eller vad som så får ni det :)

With love,



Kommentarer
Postat av: Anonym

Varför ska du sätta lösen på bloggen?

Snälla gör inte det, din blogg är toppen!:D

2009-11-19 @ 14:51:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0