Meet me halfway

Söndag, 15 November

Äntligen så var min jobbhelg avklarad! Känns himla skönt, ledig imorgon med. Har redan lite planer för morgondagen, ska träna & sen träffa Danni för fika & massa prat. Får se om jag gör något mer innan dess, funderar på att hälsa på lilla mormor en sväng :)

Idag så åkte jag äntligen förbi Sandra's pappa & hämtade lite USA-grejer, bättre sent än aldrig, eller hur? :) Pratade en kort stund, vi enades om lite saker & så. Bra saker!

Jobbet gick faktiskt hyffsat snabbt. Kan bero på att jag hade två söta som underhöll mig, tack för det. Sånt gör i alla fall att jobbet blir lite roligare. Nästa vecka jobbar jag bara två 17-21 pass, så himla surt.. Kommer inte hinna göra något alls hos min gubbe. Så jag hoppas verkligen att mina arbetskompisar är söta & hjälper honom lite.

Nu sitter jag & pappa & nördar oss lite, med varsin dator. Har precis ätit hur mycket gino som helst, himla gott alltså! Jag har vart sugen på det halva dagen så det var inte alls fel. Nästa gång måste jag nog dock be experten om lite hjälp! Har hunnit träffa min kära far lite i helgen i alla fall, det gäller ju att passa på. Imorgon åker han iväg & blir borta hela veckan igen. Tyvärr så måste han ju det med hans jobb.

Börjar fundera på om man ska krypa ner i sängen, läsa lite i boken & sen soooova! :)

With love,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0