Need you by my side

Söndag, 22 November

Sitter i soffan & småkollar på Bridget Jones nu, hon är ju sådär härligt pinsam. Lagom kul på en söndag när klockan närmar sig 23. Då orkar man inte med några större projekt :)

Lussebullarna blev i alla fall hur goda som helst! Så gissa om jag är lycklig nu?! Måste dock försöka att inte äta flera st varje dag, utan på helgen typ. Att lägga på sig såhär innan jul funkar ju inte, det är ju under julen man ska lägga på sig. Sen vet jag ju redan nu att jag kommer gå upp när jag är nere i USA!

Imorgon är det jobb igen, 15-20 står det på schemat. Ganska lagom tid faktiskt. Kommer hinna med att städa & fixa hos min gubbe innan allt kvällsarbete kör igång. Kul att jag berättar om vad jag ska göra på jobbet va? Haha! Nej, ska i alla fall kämpa på.

Jag tänkte hinna med att uppdatera min privata blogg med, känner att det är lite saker jag måste få skriva ner. Måste få ventilera & bara skriva av mig. Så ni som har lösenordet, nu vet ni :)

Nu längtar jag efter julen, helg i göteborg & den där härliga stämningen. Sen längtar jag ju efter lite mer saker också men det är inget jag tänker skriva här ;)

With love,





Kommentarer
Postat av: Alexandra

Fin du är i håret Fia :)

Hoppas allt är bra med dig :)



Kram



2009-11-23 @ 09:45:02
URL: http://alny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0