Something there

Torsdag, 05 November

Nu är jag ledig i 4,5 dag! Hur skönt är inte det då? Det känns dock som att det verkligen behövs med tanke på att jag jobbar varje dag nästa vecka. Nästa gång ska jag ta en ledig dag i alla fall, även om det inte är långa dagar jag jobbar.

Sitter just nu & tittar på lite olika klipp från Skönheten & Odjuret. Minns precis hur jag satt & kollade på den när jag var liten, sjöng med & så. Lite kul var det när jag kom på att jag faktiskt fortfarande kunde texterna, haha! Himla bra film. Kanske får dra fram den på VHS från källaren ändå?

Ska snart göra mig iordning, åka förbi Lunden snabbt & prata med Helen för att sen åka vidare till stan. Ska kolla på en lägenhet & sen möta upp Danni! Det blir fika på a6 & så ska vi köpa presenter till Fars-dag med. Jag vet precis vad jag ska köpa, haha ;)

Ikväll ska jag vara barnvakt åt sötaste Felicia. Saknar henne, himla gosunge. Alltså blir det en massa bus & lek, en trött Sophia sen också.

Sådär, nu måste jag börja göra mig iordning om jag inte vill stressa :)

With love,




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0