True as it can be

Söndag, 08 November

Hemma igen efter träning, så nu är jag sådär lagom trött i kroppen. Skönt att träna i alla fall, blev som sagt ett puls/medel pass & sånt har jag inte gått på på evigheter! Kul var det i alla fall, verkligen någonting jag ska fortsätta med.

Fars-dag idag men vi fuskade lite & firade vår pappa igår istället. Jag vet ju att han gillar George Jensen saker & även att han har velat ha två små ljushållare eller vad man ska säga, så det fick det bli. Han blev glad i alla fall & verkligen överraskad då jag fått honom att tro att det var något helt annat.

Nu ser jag på Ensam Mamma, sista avsnittet ju, haha! Det får man inte missa.

With love,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0